Sky News'den Tepki Çeken Hareket

İngiltere'de yayın yapan Sky News kanalının sunucusu, konuk kimyasal saldırıları sorgulayınca yayını kesti.


Haber Tarihi : 14 Nis 2018 13:09

Görev yaptığı dönemde Irak'taki İngiliz güçlerini de komuta eden emekli Tümgeneral Jonathan Shaw, Sky News'ta katıldığı programda "kimyasal saldırıyı Esad'ın neden yapmış olabileceğini" sorgulayınca program sunucusu bağlantıyı kesti.



İngiliz ordusundan 2012'de emekli olan İngiliz komutan Jonathan Shaw, Sky News'te Sam Washington'ın sunduğu programa canlı bağlanarak Suriye'deki kimyasal saldırı iddialarını yorumladı.

'NEDEN ŞİMDİ, NEDEN DOĞU GUTA'DA?'

Tümgeneral Shaw, Doğu Guta'nın Duma ilçesinde kimyasal saldırı düzenlendiği iddiaları hakkında, "Tartışmada gözden kaçırılan şey, Suriye'yi şu anda ve Doğu Guta'da kimyasal saldırı gerçekleştirmeye iten motivasyonun ne olabileceğidir. Tam da Suriyeliler zafer kazanırken" yorumunu yaptı.

Programın sunucusu Sam Washington, Tümgeneral Shaw'un yorumunun ardından tedirgin bir tavırla İngiliz askerin sözünü kesti ve programa başka bir bağlantıyla devam etmeye başladı.

'AKILLARA ZİYAN'

Sky News sunucusunun bu tavrı kimi Twitter kullanıcıları tarafından 'kaba' bulunurken, kimileri ise bunun İngiliz basınının durumunu yansıtan talihsiz bir kare olduğunu ifade etti.

Muhalif kimliğiyle bilinen İngiliz siyasetçi George Galloway de, Sky News sunucusunun yayını kestiği anları Twitter hesabında paylaşarak, "Bütünüyle akıllara ziyan… Bunu güçlü şekilde paylaşın" mesajını yazdı.

Bugün sabah saatlerinde Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere ve Fransa kimyasal saldırı iddialarının arkasına sığınarak Suriye'ye hava saldırısı düzenlemişti.



sky news suriye ingiltere




Faruk Bildirici Haber Sitelerini Eleştirdi

Hürriyet'in okur temsilcisi Faruk Bildirici, dijital medyadaki haber siteleri hakkında eleştirilerde bulundu.

This is Us Uyarlaması Türk Dizisi Geliyor

This is Us uyarlaması Türk dizisinin oyuncu kadrosu ortaya çıkmaya başladı. Yerli dizinin hangi kanalda yayınlanacağı belli oldu.

Asla Vazgeçmem Hangi Ülkelere Satıldı Kaç Ülkede Yayınlanıyor?

Tolgahan Sayışman ile Amine Gülşe'nin başrol olduğu Asla Vazgeçmem hangi ülkelere satıldı, kaç ülkede yayınlanıyor?

Comcast'tan 21st Century Fox'a Yeni Teklif

Comcast, 21st Century Fox için 65 milyar dolarlık teklifte bulundu.

Ramazan Kurnaz Kanal D'den Neden Ayrıldı?

Kanal D Haber'in şefi Ramazan Kurnaz neden ayrıldı? Show TV'den transfer edilen Ramazan Kurnaz Kanal D'den kovuldu mu?

CHP, TRT Yayınına Katılmayacak

Meral Akşener'in ardından CHP yönetimi de TRT yayınına katılmama kararı aldı.

Meral Akşener TRT'ye Çıkmayacak

Meral Akşener'den TRT kararı...

Periscope Davasında Karar Açıklandı

Canlı yayın uygulaması Periscope hakkında karar verildi.

RTÜK Başkanı: Her Adaya Eşit Süre Verilmesini Bekleyemeyiz

24 Haziran seçimleri için yapılan televizyon yayınları hakkında konuşan Yerlikaya "Her adaya eşit süre verilmesini bekleyemeyiz" dedi.

Özel Kanallar Hangi Partiye Ne Kadar Zaman Ayırdı?

24 Haziran 2018 seçimlerine giderken NTV, CNN Türk, Habertürk gibi kanallar AK Parti, CHP, İyi Parti, MHP ve HDP'ye ne kadar yer ayırdı?

TRT CHP'nin Reklam Filmini Neden Yayınlamadı?

Kemal Kılıçdaroğlu TRT'nin CHP'nin reklam filmini neden yayınlamadığını açıkladı.

Facebook Sahte Haber Okuyacak Editör Arıyor

Sosyal medya devi Facebook, sahte haberlerle mücadele edebilmek için haber okuyacak editör arıyor.



Görüşleriniz bizim için önemli...


Bize Yazın!